Максимго, Скажи конкретно для чого тобі це(в декількох словах).
Спробуй так :
if entitycollided (player,type_item_cube) then text 10,20,"Entity collided with: "+ entityname (item_cube)
Ясне діло потрібно перед цим надати ім`я обєкту перед цим(nameentity item_cube).Добавлено (05.05.2008, 16:06)
---------------------------------------------
Спосіб нормальний,якщо в тебе всі обєкти різних типів!
(слід пам`ятати ,що в блітза ліміт типів 999).
Потім напишу щось більш оптимізоване.
Graphics3D 640,480,32
SetBuffer BackBuffer()
Const type_cube1=1
Const type_cube2=2
Const type_cube3=3
fn=LoadFont("courier",16,True,True)
SetFont fn
Collisions type_cube1,type_cube2,2,1
Collisions type_cube1,type_cube3,2,1
l=CreateLight()
cube_pol=CreateCube()
ScaleEntity cube_pol,20,2,20
PositionEntity cube_pol,0,0,0
EntityColor cube_pol,323,23,45
cube1=CreateCube ()
ScaleEntity cube1,2,2,2
PositionEntity cube1,0,20,0
EntityType cube1,type_cube1
EntityColor cube1,234,565,463
cube2=CopyEntity (cube1)
PositionEntity cube2,4,20,7
EntityType cube2,type_cube2
EntityColor cube2,3,22,467
NameEntity cube2,"CUBE2"
cube3=CopyEntity (cube1)
PositionEntity cube3,15,20,13
EntityColor cube3,344,555,33
EntityType cube3,type_cube3
NameEntity cube3,"CUBE3"
main_cam=CreateCamera()
PositionEntity main_cam,40,55,20
While Not KeyHit(1)
PointEntity main_cam,cube_pol
If KeyDown(200) Then MoveEntity cube1,0,0,-1
If KeyDown(203) Then TurnEntity cube1,0,1,0
If KeyDown(205) Then TurnEntity cube1,0,-1,0
UpdateWorld()
RenderWorld()
If EntityCollided(cube1,type_cube2) Then Text 10,10,"Entity collided with: "+EntityName (cube2)
If EntityCollided(cube1,type_cube3) Then Text 10,10,"Entity collided with: "+EntityName (cube2)
Flip
Wend
End
Добавлено (14.05.2008, 17:41)
---------------------------------------------
Ой......вибачаюсь та в останній строчці:
If EntityCollided(cube1,type_cube3) Then Text 10,10,"Entity collided with: "+EntityName (cube2)
повинно бути так:
If EntityCollided(cube1,type_cube3) Then Text 10,10,"Entity collided with: "+EntityName (cube3)