Люди как сделать так чтобы трава росла по всему терраину? И еще! Как сделать чтобы если она попадала в радиус камеры или там в заданую дистанцию то она показывалась, а если нет то стиралась как при FreeEntity
На цю тему є багато ннаписаних семплів(дуже).....Зайди на сайт журналу по блітцу3д,там найдеш збірку різноманітних семплів,яку можна безкоштовно скачати.А по теорії: Створюєш тип,масив трави,і вводиш не хитру строчку: Positionentity MASIVtravki,rnd(-1000,1000),Entityy(land),rnd(-1000,1000) А на рахунок стирання,можеш спробувати: If entitydistance (camera,travka)>700 then freeeentity travka. Сам травкой не займався ще,так що якщо не спрацює-то соррі. Головне в грі не графіка,а сюжет......хоча без першого його й розуміти не хочеться.)